среда, 30 ноября 2011 г.

Janna


Жанна – Ярость Шторма

There are those sorcerers who give themselves over to the primal powers of nature, forgoing the learned practice of magic. Such a sorceress is Janna, who first learned magic as an orphan growing up admist the chaos that is the city-state of Zaun. Janna eked out what living she could on the streets. Life was tough and dangerous for the beautiful young girl, and she survived by her wits, and by stealing when wits weren’t enough. The rampant magic that characterizes Zaun was the first and most alluring tool which Janna realized could both protect and elevate her. Janna discovered that she had an affinity for a particular type of magic – the elemental magic of air. She mastered her studies of air magic in a matter of months, almost as if she was born of it. Janna went from a street vagrant to an avatar of the air virtually overnight, stunning and surpassing those who taught her. Such a rapid ascension also changed her physical appearance, giving her an otherworldly look.
Seeking to right the injustice in the world (particularly the insanity that has become the city of Zaun), Janna has brought her talents to the League. She is a voice for the regulation of magical experimentation and a supporter of the development of techmaturgy, making her an indirect ally of the city-state of Piltover and the amazing techmaturgical minds that live there. Janna is also a new favorite of the League’s many fans. She is often the center of attention at functions, fan appreciation days, and other celebratory events. There is something untouchable about Janna, however, and her affections can change as quickly as the wind.
Do not be captivated by Janna’s beauty. Like the wind, she is one gust away from terrible destruction.

Скиллы


Tailwind <Попутный ветер> Увеличивает скорость передвижения союзников на 3%.
Howling Gale <Воющая буря>
Жанна призывает мощный вихрь, который наносит (60/85/110/135/160 + (0,75 * AP)) + 25/30/40/50/60 (за каждый заряд) магического урона всем целям на его пути и подбрасывает их в воздух. Расстояние вихря увеличивается с каждой секундой.
Восстановление: 14/13/12/11/10 сек.
Стоимость: 90/105/120/135/150 маны
Дистанция: 1700
Zephyr <Шлейф>
Пассивно: Увеличивает скорость Жанны на  8/10/12/14/16%, и позволяет ей проходить сквозь юнитов.
Активно: Жанна запускает свою силу во врага нанося 60/115/170/225/280 + (0,8 * AP) магического урона и замедляя его на 24/30/36/42/48% на 4 секунды. Жанна теряет пассивную часть умения, в то время как умение Zephyr находится на перезарядке.
Восстановление: 12/11/10/9/8 сек.
Стоимость: 40/50/60/70/80 маны
Дистанция: 600
Eye Of The Storm <Око шторма>
Жанна защищает цель щитом, который поглощает 80/120/160/200/240 + (0,9 * AP) урона и увеличивает урон цели на 14/23/32/41/50 на 5 сек. (Можно бафать турели).
Восстановление: 10 сек.
Стоимость: 70/80/90/100/110 маны
Дистанция: 800
Monsoon <Муссон>
Жанна откидывает окружающих врагов и кастует исцеляющий ветер, которых лечит на 70/110/150 + (0,35 * AP) единиц здоровья, каждую секунду на протяжении 4 секунд.
Восстановление: 120 сек.
Стоимость: 200/275/350 маны
Дистанция: 725

Стоимость


585 / 1350

Комментариев нет:

Отправить комментарий